Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 5 lutego 2013

,,Każdy ma swoje życie,,

Tych słów wypowiedzianych przez pewną panią ponad 6 lat temu nigdy nie zapomnę ....... coś takiego może tylko powiedzieć ktoś żyje wyłącznie dla siebie. 

No cóż, ja ,,swojego życia,, nie mam od ponad czterech lat ... za to mam ,,ciekawe życie w doświadczenia,, :)
Żeby się nie rozwodzić nad tematem (bo to sensu nie ma żadnego) wkleję kilka Demotywatorów, które zgromadziłam przez czas kiedy mnie tu nie było.
Każdy można rozwinąć w osobnym poście ale czasu na to nie ma (tym bardziej, że nowe czekają w kolejce).
Dlaczego ,,wspieram się,, Demotywatorami?
Bo te cztery lata sprawiły, że na dzień dzisiejszy czuję się wyssana z energii potrzebnej mi do normalnego życia, do tworzenia, do .......  itp. itd.

Dobra, wiem, przeholowałam z nadmiarem sentencji i cytatów ale ....... ale muszę jakoś wrócić do prowadzenia tego bloga w innym, radośniejszym tonie :)

***************
I jeszcze trochę prywaty ... ,,fajnie mi się nie żyje za jej pieniądze,, jak niektórzy twierdzą ... lepiej mieć spokojne ,,swoje życie,, niż takie pieniądze ... no cóż, to są pieniądze śp. Tatusia dlatego staram się jak tylko potrafię opiekować Matką (a robię to dobrze mimo piętrzących się trudności dokładając do tego ,,interesu,, swoje zszarpane nerwy i zdrowie).
A każdy ,,kto ma swoje życie,, niech sobie żyje w spokoju, zdrowiu, szczęściu ........ Amen :)

5 komentarzy:

  1. To już chyba taka ludzka natura, że pogardza się tymi, którzy są inni. To tak jak w tym powiedzeniu: "Pierwszy milion trzeba ukraść". A czy trzeba? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zim, nie trzeba wcale kraść by być bogatym ... bogatym inaczej, tam w środku ... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Malutkie wyjaśnienie - ,,każdy ma swoje życie,, było odpowiedzią na moją prośbę by Kogoś częściej odwiedzać .......

    OdpowiedzUsuń
  3. Sentencje bardzo dobre. Mocne.
    Ja zawsze kierowałam się taką: "Jeszcze się taki nie urodził , żeby wszystkim dogodził" . I mam koło nosa co inni sądzą na mój temat. Może nie wszyscy "inni". Bliscy mają na mnie ogromny wpływ. Dlatego
    znalazłam odskocznię: książki , robótki , mili ludzie. Tacy też istnieją. Pozdrawiam serdecznie. Odzywaj się na blogu - to też jest odskocznia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego tez zaczęłam pisać blog. Tu świat jest radosny a ja twórcza. W szarym życiu jest deczko inaczej. A deczko jest duże :) Myślę, że tak jest w wielu przypadkach, choć nie każdy mówi to otwarcie.
    Trzymaj się Danusiu! wiem co znaczy opieka nad osoba chora choć ja opiekowałam się tylko 2 tygodnie. Jesteś Danusiu nieprzeciętna osobą i bardzo wartościową. Nigdy o tym nie zapominaj.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...