Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 11 listopada 2013

Kilka cytatów o przyjaźni ...

,,Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały latać.,,
(autor nieznany)

,,Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.,,
(autor nieznany)

,,Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci swobodę bycia sobą.,,
(Jim Morrison)

,,I trzeba być wielkim i mocnym przyjacielem, żeby przyjść i posiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny. Odłożyć ważne sprawy i całe popołudnie poświęcić na trzymanie kogoś za rękę.,,
(Anna Frankowska)

,,Lepiej zginąć za przyjaciela niż za złoto.,,
(autor mi nieznany)

,,Przyjaźń, która się kończy, tak naprawdę nigdy się nie zaczęła.,,
(Publiusz Syrus)

,,Każdy może współczuć cierpieniom przyjaciół, lecz trzeba mieć wspaniały charakter, by móc cieszyć się powodzeniem przyjaciela.,,
(Oscar Wilde)

,,Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i złe.,,
(Gabriel Garcia Marquez)

,,Prawdziwa przyjaźń to doskonała harmonia tego, co ludzkie z tym, co boskie.,,
(Cyceron)

,,Jeśli potrafisz spędzić z kimś pół godziny w zupełnym milczeniu i nie czuć przy tym wcale skrępowania, ty i osoba ta możecie zostać przyjaciółmi. Jeśli zaś milczenie będzie wam ciążyło, jesteście sobie obcy i nie warto nawet starać się o zadzierzgnięcie przyjaźni.,,
(Lucy Maud Montgomery)




Temat rzeka ................................................................................. .

Na początku mojego blogowania napisałam post ,,Przyjaciele,, ...... ciągle aktualny choć sytuacja się zmieniła :)

3 komentarze:

  1. wiesz zabawne jest to ze ludzie czesto rozpamietywuja sie nad przyjaznia a sami nie zauwarzaja jej wokol siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak odróżnić taką prawdziwą od dobrej znajomości? ... Ciężko :)
      Oj, ja zauważam, zauważam ......... i nie rozpamiętywuję się, po prostu miałam ochotę na ,,kilka cytatów,, w temacie.
      Dodam jeszcze (za naszym Wieszczem) ,,.......... rzekł Mieszek - przysłowie niedźwiedzie: Że prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie"
      Cieszę się, że mam Prawdziwych Przyjeciół, cieszę się, że mam Dobrych Znajomych ... tych pierwszych w liczbie 2 tych drugich duuuuuużo, duuuuużo więcej :)

      Usuń
  2. Ja także mam paru prawdziwych, sprawdzonych przyjaciół, o których mogłabym mówić i pisać bez przerwy, bez pamięci- są bowiem warci dużo, dużo więcej z mojej strony, niż ciągłe rozpamiętywanie, są warci mojej dozgonnej wdzięczności za to, co dla mnie zrobili i za to, że są tuż obok, kiedy Ich potrzebuję. W czasie walki z chorobą każdy najmniejszy gest z Ich strony, znaczy więcej niż najlepsze lekarstwa czy chemia; znaczy życie
    Pozdrawiam i życzę nieustannej obecności sprawdzonych przyjaciół, na których można liczyć w każdej chwili, w każdym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...