Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 9 listopada 2013

,,Wsi spokojna ...

... wsi wesoła,
Który głos twej chwale zdoła?
Kto twe wczasy, kto pożytki
Może wspomnieć za raz wszytki?,,
                                                                               (Jan Kochanowski)  


Wszystko co dobre szybko się kończy ...........................
Kilka dni bez komputera, bez internetu ... kilka dni z ,,poszarpanym,, zasięgiem w komórce ... kilka dni ciszy, spokoju czyli kilka dni sielanka pełną gębą :)

Powrót do tego samego ale ..... niby tak samo jednak inaczej.



Ps.Taki ,,reset mózgu,, z odrobiną szaleństwa chyba każdemu od czasu do czasu jest potrzebny.

2 komentarze:

  1. Odnośnie cytatu - moja Mama zawsze wspomina jak w liceum kazano im się nauczyć na pamięć właśnie tego wiersza. Było to liceum wieczorowe, wyszedł na środek pan kierownik uzupełniający edukację i zaczął:
    "wisi spokojna, wisi wesoła ..."
    na co polonista zareagował - "że ona spokojna wisi to się nie dziwię, ale że wesoła ??? "

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natychmiast sprawdziłam czy poprawnie ,,wsi,, czy ,,wisi,, napisałam :) Nie pamiętam czy musiałam ten tekst w liceum wkuwać, pamiętam go ,,ze słuchu,, ... za to pamiętam przejęzyczenie kolegi za co, ku jego radości nie muszac dalej deklamować, dostał piątkę bo klasa śmiechem wybuchnęła (Bogurodzica, dziewica, Bogiem sławiena MARYNA ... :) )
      Dziękuję za zaproszenie ... :)
      Pozdrawiam, przyjemnego dnia życzę ........

      Usuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...