Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 17 listopada 2015

Kolejne CSK za nami ...

Oczywiście chodzi o nasze ,,babskie,, spotkania w Ratuszowej (babskie bo chłopaki się nie kwapią by do nas dołączyć).
Dlaczego CSK? 
Bo to takie cykliczne spotkania klasowe w małej grupie.
Przychodzą te osoby, które chcą się spotkać, pogadać, powspominać (a jest co), pośmiać się czy poważnie podyskutować.
Tym razem była szczególna okazja - urodziny naszej Krysi :)
Załapałyśmy się też przez przypadek na gołąbki ... za trzecim podejściem (długa historia).


Następne spotkanie w lutym :)

Tak przy okazji dwie myśli/cytaty pośrednio i bezpośrednio, mniej i więcej z powyższym tematem związane ...

Uszlachetniona już jestem, teraz czas na uszczęśliwianie więc ... się uszczęśliwiam :)


Pewnych osób na nasze spotkania nie będę zawiadamiać (niech to zrobią inni).


...................................................................................................................................................................

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie 
czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...