Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 29 września 2008

Zaległości i nowości

Ze starszych prac przedstawiam karteczkę zrobioną na urodziny Kasi. Z reguły nie jestem zadowolona z moich prac a właściwie z ich końcowego efektu. Mnie ,,kręci,, samo tworzenie. Najbardziej zaś tworzenie z różnych resztek (,,śmieci,,). Takie sobie ,,resztkowo-odpadkowe,, szaleństwa. Z karteczki dla Kasi o dziwo jestem zadowolona Z nowości kartka do mojego wędrującego albumu.

Na całość albumu trzeba troszeczkę poczekać. Właśnie dzisiaj wysłałam go do Nir .

A temat mojego albumu - ,,A mnie się marzy... .,,

Mnie się marzy domek - może być ciasny lecz własny, pełen miłości ........

A może taki??

Taki właśnie maleńki dworek z ogromną kuchnią, wielgachnym stołem i piecem z zapieckiem (jak dawniej w dworkach bywały). Duży pokój-jadalnia gdzie wszyscy gromadziliby się na posiłkach. Przestrzeń!!! Pokoik dla każdego (marzenie). I strych!!!!! Koniecznie tajemniczy strych. Dom otwarty, pełen Przyjaciół, dom kilkupokoleniowy ....... czy mam dalej marzyć.

Marzenia się spełniają.

2 komentarze:

  1. Danusiu świetna kartka i okładka wędrasia...mnie też marzyłby się domek, z osobnym dużym pokojem dla dzieciaków, pokoikiem "dziuplą" dla mnie i kominkiem w saloniku...och marzenia dobra rzecz....

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta dziękuję. Niestety to nie okładka wędrasia tylko moja kartka(1 stronka na razie). Okładkię zrobię na samym końcu.
    A marzenia - marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...