Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 8 stycznia 2009

Zajawki

Czas na robótki wszelakie mi się ,,skurczył,, ale między obowiązkami i całą resztą szarego dnia robię sobie malutki oddech i go ,,rozkurczam,,. Bez dłubania szydełkiem (z którym się właśnie przeprosiłam), bez wycinania i klejenia, bez ..... nie da się normalnie funkcjonować - tzn. ja już nie potrafię. Zresztą bezczynność zabija więc robię dalej to co lubię robić. Niestety ze względu na ten ,,skurczony,, czas nie robię już w takim tempie jak kiedyś. No i ,,pobalzakowski,, wiek też jest winny. To co kiedyś zrobiłam w 3 godziny teraz potrzeba mi na to aż 3 dni. Dobra, żartuję. To co mnie bardziej pociąga robię raz dwa a te trochę ,,wymuszone,, się ślimaczą. Przykładem jest dzwonek świąteczny, który zaczęłam na początku grudnia a teraz go dopieszczam (czytaj kończę).
Jedno się nie zmieniło - mam zaczętych kilka prac (na dzień dzisiejszy trzy) i tak sobie skaczę z jednej na drugą. Nie mówię o ,,starych,, niedokończonych czekających na swoje pięć minut.

Różnorodność musi być. Monotematyczność jest dla mnie ,,zabójcza,, - stresująca po prostu.

Wczoraj poczta dostarczyła mi długo oczekiwane wędrasie. Mam trochę czasu na zrobienie wpisów dla Marty, Kasi i Martyny. Trochę sobie powycinam, podrę, potarmoszę, pokleję, po....... a potem po prostu podam dalej.

Na razie. Idę kończyć to czerwone.

12 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, co tam wytworzyły Twoje raczki ;)t

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje(Pani:) prace:) zapraszam do zabawy blogowej, szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła:), ale ja jestem bardzo ciekawa co tam tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżniłam Cię nagrodą "Kreativ Blogger" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez nie moge sie doczekac fotek nastepnych prac!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to będzie czerwona czapka ... poznaje ten wzór :)

    Danusiu, pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kasiu. Nareszcie. Już jesteś w ulubionych.

    Tak to będzie czapeczka dla mnie. A co, ciągle czernie i brązy - musi być w końcu jakaś odmiana(lubię czerwień).

    Dziewczyny kochane proszę o cierpliwość.
    Dziękuję.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. nono Daniusiu już się nie moge doczekać tej czapeczki:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Damurku !!!
    Jestem pod wrażeniem Twoich prac i pomyslów. Bardzo podoba mi się wzór jakim robisz tą czerwoną czapeczkę i dlatego mam proośbę jeśli to możliwe to proszę o schemat lub opis na pocztę renia0605@interia.pl
    kasienka2204 z wizażu
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kończąc czerwoną robię tym samym wzorem czapkę z grubszej włóczki - może będzie szybciej gotowa.

    Kasieńka wzór tej czapki znajdziesz na wizażu
    http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=79864&page=7
    moje czapki od posta 201 - na drugiej stronce jest wzór odręczny.
    Miłej pracy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne to czerwone :D
    Aż się dziwię, że wcześniej tu nie trafiłam. Ale od dziś się poprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. olá minina bonita {prety girl}...
    seu blog é MA-RA-VI-LH´-SO
    { BEAUTIFUL }
    SEREMOS AMIGAS
    FIQUE BEM
    HTTP://TIACIDACROCHE.BLOGSPOT.COM
    ESTOU NO ORKUT:
    CIDA_CASSANHO1@HOTMAIL.COM
    SUAS MUSICAS SÃO MINHAS MUSICAS PREFERIDAS
    ADOREI ENCONTRAR VOCÊ MINHA QUERIDA
    {DARLING}

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...