Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 15 stycznia 2009

Muzyczna zabawa

Dzięki Jenifer biorę udział w kolejnej zabawie blogowej.

Zaznaczam na początku, że jestem ,,niemuzykalna,, (jedyna w klasie nie śpiewałam w chórze szkolnym - przy naborze do niego nauczyciel powiedział mi wprost ,,dziecko idź sobie do domu,,). Lubię jednak słuchać.

Oto zasady zabawy:

1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę.

2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)

3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.

4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...

5. Miłego słuchania i wspominania...

6. Zabawę wymyśliła Ignezja.

Zdecydowanie Va Pensiero. (przepraszam ale inaczej jeszcze nie potrafię czegoś takiego wrzucić na bloga).

Jest na szczycie mojej Muzycznej Listy. Dlaczego właśnie to. Nie wiem. Po prostu jestem zakochana w tym utworze od zawsze. A może dlatego, że kojarzy mi się z tęsknotą za wolnością. Nie rób tego, nie rób tamtego, tego nie wypada robić w twoim wieku, tego nie wolno ....... ciągle jakieś ,,kłody pod nogami,, , jakieś głupie stereotypy .... . Jednak zdecydowanie pozytywnie mi się kojarzy. Lubię słuchać chóru niewolników i już.

Do zabawy zapraszam Martynę (lubię muzykę której słucha!!!) Mamutę , Perełkę ,Noalię oraz Inusię (chętnie poznam czego słuchają) .

Prace z zajawek jeszcze ,,się robią,,. Bo jestem ostatnio ,,obłożona kłodami,, i nie mogę robić tego co lubię.

6 komentarzy:

  1. Damurku czekam (nie)cierpliwie na koncowe efekty obiecanych wytworow;) Jak dla mnie czeka sie tym bardziej przyjemnie, gdy w tle slychac piekny utwor, ktory wybralas w zabawie muzycznej:)Przy takiej muzyce moge spedzac cale dnie. Wprawdzie osobiscie wybralam do zabawy piosenke z innego gatunku, ale to wlasnie muzyka klasyczna najczesciej towarzyszy mi na co dzien:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Damurku..dziękuje za zaproszenie do zabawy..postaram się na weekendzie coś wymyśleć

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu oj będzie ciężko, ja lubię ciszęęęęęęęęęęęę ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Danuś dziękuję za zaproszenie do zabawy muzycznej.. to fakt wybranie jednego utworu jest strasznie ciężkie ..ale będę się starać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danuś dziękuję za zaproszenie do zabawy muzycznej.. to fakt wybranie jednego utworu jest strasznie ciężkie ..ale będę się starać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alex dzięki, Twój utwór dodałam do mojej Muzycznej Listy (jeszcze nad nią pracuję).
    Perełko jestem ciekawa co wymyślisz.
    Kasia!!! ,,Cisza,, to przepiękny utwór!!!
    Noalia to wrzuć te co lubisz, po kolei - któryś jednak musi być pierwszy w kolejności.

    Dziewczyny aż się boję dodać do bloga właśnie wymęczoną damurek's Pleylist - większość utworów jest już zapomniana. Zresztą zawsze można wyłączyć głośnik jak ktoś nie lubi muzyki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...