Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 31 marca 2009

Zwykła kura i .... w krainie operetki ...

Zaczęło się od kurki, którą ktoś mi pożyczył do ,,odrobienia,,. Mam taką naturę, że zawsze przerobię, dodam, zmienię. Zmieniłam więc ogonek, dodałam niektórym kurkom skrzydełka, niektóre kurki zrobiłam ,,zamknięte,, (bo te pierwotne to osłonki na jajko) a nawet przerobiłam na kurczątka. I tak zaczęło się wędrowanie moich przerobionych kurek po świecie jako inspiracja. Znajduję je to tu to tam - czasami z moim, odręcznie rozpisanym schematem.
W tym roku nie zrobiłam ani jednej - chyba jakiś ,,przesyt kurkowy,, u mnie wystąpił. Może w przyszłym roku .... .

To była zwykła kura a teraz o niezwkłym wieczorze będzie. Jak już wcześniej wspomniałam w naszym MDK powstał Klub Artystyczny - Piwnica Na Dachu. Miałam już przyjemność być na wieczorze poezji (też o tym pisałam). W niedzielę wybrałam się na koncert ,,W krainie operetki,,. Wyszłam wcześniej z domu bo bałam się, że nie będzie już wolnych miejsc.

Czekając na występ zrobiłam zdjęcie - niestety jedyne bo bateria mi padła. Nie ma więc zdjęcia śpiewaczki i akompaniatora (oboje są wykładowcami na Akademii Muzycznej). Ale od czego wyobraźnia ..... .

Kto kocha świat operetki i takie klimaty już słyszy te cudowne dźwięki - Moniuszko, Chopin, Puccini, Gershwin, Różycki, Lechar .... . Ponad godzina wspaniałej muzyki.

Było tylko jedno ale .... frekwencja. Może dlatego, że to początki działalności Piwnicy, może dlatego, że padał deszcz a może dlatego, że ....

.... bilet kosztował 10 zł? Przecież to tylko 10 zł. za wspaniały, kameralny występ na żywo.

Acha - frekwencja - 10 (dziesięć) osób!!!

I na koniec jeszcze kartka na Wielkanoc - pomysł jajka z żółtkiem podpatrzony na Wizażu.

To by było na tyle ....

Dziękuję za odwiedziny.

1 komentarz:

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...