Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 25 listopada 2013

Kilka cytatów o samotności ...

,,Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa,,
(E.M. Remarque)


Już ponad 3 miesiące ,,spaceruję sama ze swoimi myślami,, i ... i jest Ok.
Potrzebowałam tego jak ,,kawka dżdżu,, :)


,,Żyjemy jak śnimy - samotnie,,
(Joseph Conrad)

,,Wśród ludzi jest się także samotnym,,
(Antoine de Saint Exupery)

,,Samotności, jakaś ty przeludniona,,
(Stanisław Jerzy Lec)

itd. itp.


Samotność samotności nierówna ......... 

Czy czuję się samotna?
Nie wiem ...
Chyba nie ...
Może czasami ...
Może częściej ...
Do samotności można się przyzwyczaić ...
Nawet polubić ...

*****************************************
Od czasu do czasu wrzucę coś z ,,Krótkich myśli na krótką chwilę,, ... Myśli Urszulki :)


***************************************************
Jeszcze malutka informacja (żadne tłumaczenie się).
Ktoś jakiś czas temu ,,śmiał się,, że mam mało komentarzy pod postami, że mało osób mnie odwiedza, że taka nijaka treść postów, że .............. itd. 
Po pierwsze - jeżeli prowadzi się blog od pięciu lat to entuzjazm w końcu ulatuje ...
Po drugie - z powodu sytuacji byłej i sytuacji posytuacyjnej nijak nie mogę zabrać się za nadrabianie zaległości ... zresztą, nie da się zaległości nadrobić ...
Po trzecie - jak się więcej na Fb przesiaduje to zabraknie czasu na blogi ...
Po czwarte - .............
Po piąte - ..................
Po któreś tam - jak się dostało kilka razy opieprz za ,,tworzenie linków,, (czego nie robię ... już o tym pisałam) to strach na Wasze blogi wchodzić choćby nie wiem jak ciągnęło (czasami z ciekawości wejdę ale zaraz uciekam jak zobaczę to co poniżej zakreślone na czerwono :)
No bo skąd ja mam wiedzieć czy ,,teren czysty,, czy macie w ustawieniach coś takiego (nie wiem do czego to ma służyć ... odkąd ustawienia zmieniłam pod moimi postami żadne linki do innych blogów mi się nie pojawiają) ...


Mam cichą nadzieję, że to niezawinione ,,lenistwo,, (i inne przeszkody) mi przejdzie i częściej coś napiszę  bo przecież lubię ,,literacko,, się wyżywać  :)


Przyjemnego reszty dnia


2 komentarze:

  1. Danusiu, u mnie możesz bywać z linkami wstecznymi. Mnie nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie. Tez nie wiem po co one sa i tez byc moze je tworzę.
    Wracaj już z tej swojej samotnej podróży :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym pierwszej fotce jakbym siebie widziała tylko jeszcze brak 2 psów do kommanii

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...