Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 11 kwietnia 2010

Jeszcze nie dzisiaj ......

................................
To co nadaje sens życiu, nadaje także sens śmierci
Antoine de Saint-Exupery
....................................
Jeszcze nie dzisiaj ale na pewno jutro będzie nowy post ... post z moimi pracami ... post z prezentem, który zrobiłam dla koleżanki ... miała wczoraj urodziny .... .
....................................
Odwiedziłam przed chwilą Antoninę ..... przeczytałam ........ myślę podobnie ..... zostawiłam komentarz ............... .

2 komentarze:

  1. Wiesz - trudny jest ten 10 kwietnia. Kiedyś najszczęśliwszy dzień - urodziła się moja córka, której właśnie wczoraj zapomniałam złożyć życzenia urodzinowe.
    Ale to 10 kwietnia - rok temu żegnałam swą koleżankę, której szybka śmierć była szokiem. I z którą miałyśmy spędzać czas na emeryturze wspólnie robótkowując.Zostały mi po niej wspomnienia i jej profil na Naszej klasie... A teraz kolejna narodowa tragedia... Nie wierzę w symbolikę dat. A prezydent Kaczyński i PiS - to akurat nie moja opcja polityczna. Jednak tragedia ma wymiar zwyczajnie ludzki. Memu zamordowanemu przez bandy UPA dziadkowi akowcowi, którego ciała nigdy nie odnaleziono i który nie ma grobu, zawsze palę znicze na mogiłach polskich żołnierzy; wujowi pochownemu gdzieś hen - na grobach opuszczonych i nieodwiedzanych; bliskim - na ich mogiłach. Dziś zapaliłam na cmentarzu także znicz dla ofiar katastrofy. I chodzę na cmentarze nie tylko z okazji rocznic, czy świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn także miał 10.04 urodziny - 15 lat. Miał tort, świeczki...ale wszystko to bez radości.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...