Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 30 września 2010

Spotkanie scrapkowe

Miejsce spotkania - McDonald's na ul. Stawowej w Katowicach ..... uczestniczki - Magcich, Elda, Agnessja, Aniasmi, Demonika, Dominika i ja.
Jak było? Jak to bywa na spotkaniach scrapkowych - dziurkowanie, stemplowanie, gadanie, stemplowanie, dziurkowanie, gadanie ..... a na stole twórczy bałagan.
Dziękuję za przemiłe i twórcze spotkanie.

20 komentarzy:

  1. A ja nic tylko stempelkuje:)Super, że byłaś z nami. Koniecznie trzeba to powtórzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze spotkanie ! a klienci mc donalda? nie przyłączyli sie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko stempelkujesz - na jednym zdjęciu rękami machasz:)(nie wrzuciłam go na bloga bo ... no bo ja jakoś dziwnie tam wyglądam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedziałyśmy przy wejściu więc reakcje wchodzących były różne .... dominowało zdziwienie oraz uśmiech wyrażający sympatię ..... no bo to i dziwne i sympatyczne zjawisko w takim miejscu było:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsi byli policjanci którzy weszli i dziwnie na nas patrzyli:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za dobrze Wam dziewczynki?? Człowiek łapie resztki czasu za ogon, a tam kobitki sobie grzecznie siedzą i scrapują...
    Troszkę zazdroszczę, ale i cieszę się, ze mogłyście być razem, twórczo i artystycznie.
    Pozdrowienia jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojojoj... pięć niewinnie wyglądających kobitek, a bałagan za bandę dzieciaków zrobiły ;p to się panom policjantom nie dziwię ;p fajne miejsce na spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no ale fajnie madzia i danusia sie spotkały, fajnie Wam kobitki;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny bajzel jak się z boku na to patrzy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spotakanie..kocham taki ład na stole - zawsze wiem gdzie co leży ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a tu juz się nie spotykamy w Heliosie na spotkaniach ????

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki ład/nieład na stole to twórczy nieład ... w takim pomieszaniu dziurkaczy, stempli, papierów itd. to tylko scraperka się odnajdzie:)

    Co do Heliosa to nie wiem .... ja nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super spotkanko, aż zazdroszczę Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale suuper!!! Ach te spotkania ach...:) Ja śmigam za tydzień i już nie mogę się doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale twórczy nieład :) hmmm ile skarbów.
    Super spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że spotkanko się udało:) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, że nastepnym razem dotrę, no bo grypę już zaliczyłam (prawie juz sie kończy).
    Ciesze się, że mialyście dobry czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że twórczo było, a ile wykrojników i to w różnych rozmiarach :) zazdraszczam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego mnie tam nie było.... kurczę tak blisko :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałyście dziewczyny radochę:)))czyli bezkarne bałaganienie i w efekcie wspaniałe produkty! Spotkanie z wymianą doświadczeń i wesołe pogaduszki, to super sprawa! Pozdrawiam Was wszystkie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...