Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 22 stycznia 2009

Dzień Babci i ... wpis do wędrasia

Z jednodniowym poślizgiem piszę posta o Dniu Babci.
Jestem babcią więc miałam wczoraj swoje święto. Najpierw odwiedziła mnie moja wnusia Karolinka. Przyniosła mi małego tulipanka, uściski i całuski.

Ten kwiatuszek papierowy dostałam natomiast przy wejściu na salę widowiskową gdzie maluszki z okazji Dnia Babci i Dziadka miały występ. Piękne jasełka i mnóstwo piosenek.

Dzieciaki były na medal. Super występ.

Jedno mnie tylko (i nie tylko mnie) zdziwiło - dlaczego babcię (rysunek babci) przedstawia się jako staruszkę w okularach i koczkiem z tyłu głowy + przedziałek z przodu. Totalne nieporozumienie.

Moje Babcie już dawno nie żyją. Dlatego nie robiłam kartek z tej okazji. Właściwie tylko jedną. Zobaczyłam ją tutaj (razem z kursikiem).

Moja jest ciut inna ale chyba nie chodzi o to by trzymać się kurczowo oryginału.

No i kolejny wpis do wędrującego albumu. Do wędrasia Martyny. Tytuł ,,Uwielbiam,,.

Trochę ,,mocne,, to uwielbiam. U mnie na pierwszym miejscu jest Karolinka. Tutaj mogę powiedzieć, że uwielbiam droczyć się z moją wnusią. Kocham te ,,poważne,, rozmowy, zabawy wszelakie, wypady na zakupy ........ .

Trochę dziwnie jednak brzmi - uwielbiam kryminały, horrory, świat baśni i fantazji wszelakiej ... .Uwielbiam czytać, gotować (ale czasami nie mam ochoty), pracować w ogrodzie .... . Kocham wręcz coś robić (jak ktoś powiedział ,,bezczynność zabija,,) - przykładem są moje robótki wszelakie ... . A ze słodyczy to uwielbiam krówki ... . Czasem to się zmienia dlatego we wpisie jest tak napisane.

Czerwona czapeczka gotowa (pamiętacie trzecią zajawkę?) - będzie później.

6 komentarzy:

  1. wpisik piekny..
    a karteczka g kursiku urocza..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wpis i karteczka i prezencik od wnusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy prezencik od Wniusi:) a wpis w wedrasiu jest po prostu super - calosc to taka pyszna czekoladka z nadzieniem "wnusiowym";)

    Karteczka wg kursu wyszla Ci lepiej niz w oryginale. Moze i ja sie skusze na ten kursik... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis jest super!!!!

    Strasznie misię podobaja te serwetki, chyba sobie taką zakupię przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent od wnusi. Tulipanek i kwiatek cudny. Uwielbiam prace maluszków:D
    Zapraszam po nagrodę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...