Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 25 maja 2009

Albumik na Dzień Matki

Trochę mało zdjęć. I nie wiem dlaczego akurat te wybrałam .............. . Nie ma wcale zdjęć między latami 1975-2008. Może kiedyś zrobię ,,pełniejszy życiowo,,. Na razie taki albumik. Tak tradycyjnie na szybko zrobiony ............. .

11 komentarzy:

  1. Super wyszedł Ci album :) Mama pewnie jest już zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album! Wspaniale go się ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo mi się podoba:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, fajne zdjęcia przekrojowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra zdjęcia ,album równiez .Piękna kobieta z ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album!!!I świetna oprawa koronkami:)), bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam Dziewczyny dziękuję za miłe komentarze. Cieszę się, że albumik się podoba.
    A ja już nie mogę na niego patrzeć ..... za dużo wspomnień ..... coś z żalu ściska ..... wzięło mnie na sentymenty. Było minęło.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny prezent!

    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz wcale się od lat 60 nie zmieniłaś. To świat się zmienił i kręci się ostatnio zbyt szybko.Te Twoje butelki w ubrankach są niezwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...