Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 15 maja 2009

Czy da się dogonić .....

....... stracony czas. Zaniedbałam ostatnio mojego bloga (a właściwie jaka jest forma poprawna - mojego bloga czy mój blog - zresztą czy to ma jakieś znaczenie przy moim rozproszeniu?). Tematów było co niemiara, zdjęć na kilka postów ale ............. jak mi wskoczy jakaś blokada to nie ma na nią siły. Więc do roboty bo znowu jakieś paskudztwo we mnie wejdzie i znowu mi się ,,nie będzie chciało,,. Dostałam kilka nominacjo-wyróżnienio-nagród. To będzie dzisiejszy temat. Jeżeli którąś z Was pominęłam to kopać w kostkę - poprawię się. Wszystkie zdjęcia nominacji ,,wpakowałam,, w jedno - nie gniewajcie się.

I nie gniewajcie się na mnie, że nie wklejam zasad ale klikając na blogi Dziewczyn można je przeczytać oraz można przeczytać za co i dlaczego nominacja. Tak to wszystko skumulowałam bo to moje nadrabianie zaległości trwałoby jeszcze dłużej.

Gorące i serdeczne podziękowania dla

Martyny

Iwiki

Zosi-Perełki

Alexls

Noali

Joasiuni

Elce

Nie przekazuję dalej konkretnie, przekazuję po prostu Wszystkim Dziewczynom których blogi mam w ulubionych. Dla Was moja potrójna nominacja. Zresztą chyba większość z Was dawno już odebrała niektóre wyróżnienia.

Jesteście Wszystkie kreatywne, twórcze, radosne, pomysłowe ......... po prostu jesteście WSPANIAŁE.

Pozdrawiam Wszystkich wpadających do mnie z odwiedzinami.

1 komentarz:

  1. Aleś piękne piękne piękne stringi:*:*:*

    Korale też oczywiście cudowne:)

    A za wyróżnienie dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...