Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

piątek, 2 kwietnia 2010

Wielkanoc 2010

Aby Święta Wielkiej Nocy były wzorem duchowego wzbogacenia i umocnienia dającego radość, pokój i nadzieję.
Wszelkiej pomyślności Wszystkim z serca życzę ......
................................
Dzielę się z Wami JAJKIEM
i słucham radosnego ALLELUJA
....................................
zdjęcie ściągnięte z netu

33 komentarze:

  1. I dla Ciebie Damurku wszystkiego najlepszego na te świąteczne dni! Miłych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych świąt Danusiu! Życzę ci spokoju i radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, pogodnych Świąt :)
    Wesołego Alleluja!

    A jajeczko pyszne było;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i Tobie Danusiu i Twojej Rodzinie wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu wesołych Świąt! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! a jajeczko pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu! Radosnych Świąt w gronie Rodziny, spokoju i radości na każdy dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dołączam się do życzeń!Wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również składam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczne ukłony również ode mnie,
    wszystkiego miłego i radosnego :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzajemnie smacznego jajka i przyjemnej świątecznej atmosferki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych ,radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu, zdrowych i spokojnych Świąt! :*
    Dziękuję za życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych ,radosnych Świąt Wielkiej Nocy! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknych, cudownych, wiosennych, pełnych słońca Świąt Wielkiej Nocy- życzy Peninia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. radosnych i wesołych Świąt Wielkanocnych życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie i Twoim najblizszym zycze wesolych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrego czasu w te święta życzę i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja przesyłam moc życzeń, radości, wspaniałego i błogosławionego czasu w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuję za życzenia, ja również Ci życzę zdrowych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowych, pogodnych Świąt :)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Danusiu! Zycze Ci zdrowych, wesolych i pogodnych Swiat Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  23. Smacznego jajeczka wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego, zdrowia niezawodnego, wielu radości i przez całe Święta samej wesołości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych i wesołych Świąt!

    Dziękuję za życzenia i pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chrystus Zmartwychwstał! Prawdziwie Zmartwychwstał Alleluja !
    Pozdrawiam w Wielkanocne Święta
    Edyta - Kasja vel Miluszka

    art-Kasja Personal Place - http://tylkomojemiejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Smacznego jaja i radosnego alleluja również ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę późnawo , ale ....Wszystkiego Naj , Swięta chyba pogodne były :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za wszystkie życzenia ... również dużo dobrego Wam po Świętach życzę ... niech radość i spokój trwają jak najdłużej ... no i obyśmy zdrowi byli!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...