Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 11 maja 2011

,,Oczko wodne,,

Gdyby ktoś pytał dla kogo tak haruję to odpowiadam - dla moich wnuczek:)
Dla nich robię plac zabaw, dla nich krzewy owocowe posadziłam, dla nich postanowiłam reaktywować ogródek warzywny ................ mam przynajmniej motywację do pracy:) 
Kiedyś wszystkim sama się zajmowałam ..... no tak, młodsza byłam:) Teraz mam pomocników ...... sama nie dałabym rady ..... tym bardziej, że ogród (część ,,jadalna,,) 3 lata był zaniedbany a całość wymagała już większego ,,remontu,,.
Z dnia na dzień jest coraz ładniej.
W tym roku lub przyszłym będą kanalizację kłaść więc na razie w tym miejscu nic stałego nie może być.
Mam małego bzika na punkcie ,,oczek wodnych,, ..... oczywiście te moje to takie sobie prowizorki robione z tego co pod ręką (tutaj można obejrzeć takie malutkie z drzwiczek od pralki) ...... może kiedyś będę miała takie prawdziwe oczko wodne ............ na razie zrobiłam sobie a l'a oczko z wanny ....... jeszcze nie gotowe ale już mogę się nim pochwalić:)
Na razie prawie cały mój czas ,,grzebaniu w ziemi,, poświęciłam ............. nie lubię używać słowa ,,muszę,, ale ja muszę doprowadzić ogródek do dawnej świetności.
Inne sprawy, również te zaległe  chwilowo odłożone aż z moją ziemią się uporam - to jest sprawa priorytetowa ...... kto zna się choć trochę na ogrodnictwie wie dlaczego.

Miłego dnia całego:)

20 komentarzy:

  1. Pomysłowa jesteś..Pięknie masz-powoli wszytsko zrobisz..Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu jak ja Ciebie rozumiem...robisz fascynujące rzeczy w swoim ogródku...i wiadomo dla kogo, GRATULUJĘ!!!! Kochana mam teraz podobnie...zawieszam chwilowo pisanie wspomnień, nie wiem na jak długo, ale na pewno wrócę. Moc uścisków Ci przesyłam, wspaniałej zabawy wnuczkom w ogródku życzę i radości w oczach babuni,pa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...z dnia na dzień coraz ładniej....gratuluje wytrwałości...pa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać już wspaniałe postępy w pracach ogrodniczych. Ogród pięknieje - gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana babcia! Wnusie to szczęściary:) Wszystko pięknieje w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  6. bo babcie sa niezastapione i kochane!:)
    za ogrodek trzymam kciuki,juz jest pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wanny też chciałam kiedyś zrobić oczko wodne, ale mój sąsiad (mamy wspólny ogródek) zaprotestował, że to nie estetyczne (esteta od siedmiu boleści...). A tu tak fajnie.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale dzialasz Danusiu! Zazdroszcze twoim wnukom takiej babci (moja odeszla zbyt szybko, a moje dzieci maja babcie....powiedzmy delikatnie-inne niz ty). Z ta wanna to dobry pomysl. Ja kiedys widzialam taka przykladowa dekoracje ogrodowa z wanna w jednym z tutejszych ogrodów botanicznych. Rosly w tej wannie trawy ozdobne i rudbekie. Pieknie to wygladalo. Tak inaczej ale super! Albo hortensja w muszli klozetowej i zwisajace wkiaty ze starej wiszacej spluczki do wody..... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniczko, pomysły to ja zawsze miałam ale nie mogłam ich swobodnie realizować (długo by opowiadać) ... trochę przystopowałam bo niestety za ostro się wzięłam do roboty i odczuwam skutki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, miło mi, że Ci się mój ogród podoba ... jak się to wszystko rozbuja to dopiero będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grażynko, ja muszę skończyć com zaczęła ... mieć tyle ziemi i nie uprawiać jej to głupota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, ja jestem i wytrwała i uparta ale ... dlaczego ,,przerwę przymusową,, miałam wiesz ..... nie ma to jak ,,się obudzić ze snu zimowego,,:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Antonino, a Ty wiesz, że ja Ci zazdroszczę Twojego ogrodu? mój trochę ,,malutki,, jest:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Luna, pięknie dopiero będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, Aniu, no nie wiem czy wnusie to szczęściary bo babcia D. absolutnie nianią nie będzie ale ..... no tak, jak zrobimy plac zabaw to dopiero będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Zniknięte,, komentarze w czasie gdy blogger świrował:

    Emocja :
    bo babcie sa niezastapione i kochane!:)
    za ogrodek trzymam kciuki,juz jest pieknie!

    Loreen / POLAND / małopolska :
    Z wanny też chciałam kiedyś zrobić oczko wodne, ale mój sąsiad (mamy wspólny ogródek) zaprotestował, że to nie estetyczne (esteta od siedmiu boleści...). A tu tak fajnie.....

    Kathryn :

    Wspaniale dzialasz Danusiu! Zazdroszcze twoim wnukom takiej babci (moja odeszla zbyt szybko, a moje dzieci maja babcie....powiedzmy delikatnie-inne niz ty). Z ta wanna to dobry pomysl. Ja kiedys widzialam taka przykladowa dekoracje ogrodowa z wanna w jednym z tutejszych ogrodów botanicznych. Rosly w tej wannie trawy ozdobne i rudbekie. Pieknie to wygladalo. Tak inaczej ale super! Albo hortensja w muszli klozetowej i zwisajace wkiaty ze starej wiszacej spluczki do wody..... Pozdrawiam.

    Wasze komentarze w skrzynce zachowałam to co ja napisałam też zniknęło ... niestety moje ze skrzynki usunęłam ..... powiem na razie ogólnie - dziękuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ogród jest dopiero w trakcie projektowania... Chciałbym, aby wyglądał tak jak Twój! Mam pytanie - czy w Twoim ogrodzie znajdują się meble ogrodowe? Chciałbym zamówić je w tym miejscu: https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/ogrodowe/stoliki-ogrodowe-2077.html ale nie wiem, na które się zdecydować. Czy doradzisz mi w wyborze?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...