Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 23 czerwca 2013

..........



Śmierć spleciona z życiem
jak siostra odnaleziona po latach
od dawna wyczekiwana
jednak bez tęsknoty
Wiem, że zna mój adres
zjawi się gdy zechce
śledzi koleje losu
by przyjść nieoczekiwanie
spełniając przeczucia
bywa, że nawet marzenia
Życie stąpa po ziemi
ona patrzy z góry
schodzi tylko na chwilę
nigdy nie wraca samotnie
Zostawia sieroty i wdowy
lecz czasem tylko zapuka
by wrócić następnym razem
zawsze tajemnicza i mroczna
prowadzi ku ŚWIATŁOŚCI
gdzie znów nastaje ŻYCIE

                                                                       (Urszula R. 21.06.2013)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...