Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 9 czerwca 2013

Milczenie jest złotem?

Dzisiaj coś takiego usłyszałam:

,,Milczenie jest sojusznikiem tego kto lubi własny nos,,

Lubię własny nos ale cicho nie będę ...
Lubię rozważania, rozmyślania czy filozofię stosowaną ...
Lubię mój Przemyśleniowy ...

No to muszę jakoś to połączyć ...
Da się połączyć milczenie z pisaniem?
Terapia przez skrótowe pisanie?
A dlaczego nie?
Krótko i węzłowato ... może być niezrozumiale ale tłumaczenia na normalny język nie będzie :)


Nie biorę odpowiedzialności za niezrozumienie czy nadinterpretację pierwszych dwóch :)
Trzeci język najtrudniejszy do opanowania dlatego tutaj posługiwać się nim nie będę :)

Że będzie niezrozumiale, nudno, niegrzecznie ... i co tam jeszcze na nie się zaczynające?
To jest mój kawałek podłogi i mogę sobie na nim ,,zamiatać,, raz ekskluzywną zmiotką a innym razem drapakiem. 

Radośnie i kolorowo z odrobinką szaleństwa jest na ROBÓTKOWYM (zapraszam przy okazji do mojego twórczego świata).

Miłego reszty dnia ...... :)

Ps.Jak wrócę do normalności innej niż ta w której tkwię to może będzie u mnie jak dawniej czyli dużo bleblebleble :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...