Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 3 marca 2009

I znowu zastój ......

...... mam trochę zdjęć nowych karteczek i jeszcze robię kolejne ale nie chce mi się pisać. Nie wiem co jest przyczyną tego zastoju w pisaniu postów. Rozkojarzona trochę jestem - wiosna się zbliża. A ze zdjęciami prosta sprawa - są w aparacie (tak na marginesie mam nowy aparacik - jest super) ale to zrzucanie na komputer jest na razie dla mnie ciut skomplikowane. Muszę nad tym popracować. I nad sobą też.

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje, ze przedwiosnie szybko przemieni sie w prawdziwa wiosna i na dobre wrocisz do formy! Tu oprocz mnie napewno wiele blogowiczek wypatruje Twoich kolejnych cudeniek!
    Damurku sprezaj sie i pisz jak najczesciej:)
    Pozdrawiam cieplo, choc zasypana sniegiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy czekamy aż wrzucisz to co masz w aparaciku..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam Dziewczyny.
    Formę to ja mam tylko .... .
    Opieka nad chorą osobą pochłania masę czasu.
    Mnie rozpiera wiosenna energia, mam chęć ,,tworzenia,, niestety nie mogę robić tego co chcę. I tu ,,pies pogrzebany,,.

    Zrzucę zdjęcia, zrzucę - proszę o cierpliwość.

    Pozdrawiam wiosennie wszystkich odwiedzających mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...