Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 11 czerwca 2009

Albumik wspomnieniowy (Kraków)

Mój wspomnieniowy albumik z wypadu do Krakowa. Zrobiłam go dopiero teraz choć w naszym przepięknym Grodzie Kraka byłam w kwietniu.
Zdjęć nie robiłam - ściągnięte z internetu. Przepraszam, zdjęcie dworca jest moje ale to z innej podróży ............. dworzec ten sam więc ........ . To dziewczę na zdjęciu też moje.
Jeszcze nie jest skończony ale jest mój i zawsze mogę coś tam jeszcze dokleić (chwilowo nie mam np. odpowiednich kwiatków do 2 stronki ).
A dlaczego zdjęcie gdy miałam 19 lat? Bo ................ dobra nie powiem ale tak ma być i już.
Opakowania po cukrze też ważne (kawę pijam białą bez cukru ).
A ta żabka bez związku, po prostu przytrzymuje zdjęcia .
I stronka z dworcem trochę ,,pusta,, ....... może coś dołożę.
[tekst na zasadzie kopiuj i wklej z mojego wątku na Wizażu (lenistwo totalne)]
Przypominam o zabawie 8333. Butelka ,,ubrana,, jest właśnie ,,dopieszczana,,. A dzisiaj weszłam na mojego bloga a tu 8222.
Mam ochotę na posta o tytule ,,Sąsiad cham,, ale rodzinka mi mówi, że lepiej nie. Jak ,,dojrzeję,, do tego to napiszę .......... albo i nie napiszę bo dojdę do wniosku, że nie warto ........
,,Nie posiadamy takich słów, by móc z durniami mówić o mądrości,,
,,Chamstwo trzeba zwalczać siłą i godnością osobistą,,
Cytaty dotyczą sąsiada oczywiście. Tak na marginesie - kocham cytaty, sentencje, mądrości narodów ......... .
Zastanowię się czy napisać, czy warto ...... .
Nocka już ciemna .... więc Dobranoc Wszystkim.

8 komentarzy:

  1. Danuś albumik mi się strasznie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album ! A te motyle przecudne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!!!
    Mnie zazwyczaj moje prace po skończeniu (trans twórczy wtedy już mija) się nie podobają ..... ale ten albumik o dziwo tak.
    Dziękuję więc jeszcze raz!!! Miło mi niezmiernie, że się podoba.

    Motyle-magnesiki kupione w Cieszynie w tamtym roku - sklep gdzie wszystko po 2 zł(chyba, nie pamiętam). Te motylki za pół ceny były (6 sztuk w paczuszce więc super okazja)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny albumik, piękne, nostalgiczne papiery i ulotne motyle... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Danusiu!!!
    Wiem żeś już wyróżniona, ale ja też chciałam dorzucić od siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik śliczny, wspomnieniowy...
    no i buuuuuuuuuuuuu, bo jest 8337.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz szybko do 10.000 , a albumik bardzo sliczny.

    Pozdrowienia z Tajlandii;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Dziękuję Dziękuję!!!

    Do 10 000 jeszcze daleko ale ... pomyślę o nowej zabawie (i nagrodzie oczywiście).

    Pozdrawiam i dziękuję za pozdrowienia.
    Danka

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...