Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 8 grudnia 2009

A miałam kartek nie robić ....

Tak mnie po prostu naszło więc zrobiłam parę karteczek ... niektóre są trochę bez sensu ale ... ale zrobiłam a miałam więcej karteczek świątecznych nie robić.
Do karteczek wykorzystałam serwetki, gipsowe figurki, guziki, wstążeczki, koronki i ... różne inne materiały.
Jakie wyszły w tym roku? No cóż .... takie - jedne lepsze inne gorsze ...
,,Technika serwetkowa,, - kartonik + folia spożywcza + serwetka + żelazko ... wystarczy ułożyć jedno na drugim i ... przeprasować ...
Pierwszy raz zobaczyłam karteczki robione tą techniką u POMPI - warto na chwileczkę zajrzeć ..... na pewno zostaniecie trochę dłużej
Figurki to gipsowe ,,odlewy,, - foremki to ... opakowanie po czekoladkach z kalendarza adwentowego ..... figurki są spryskane złotą farbą.
Karteczki miały być inne ... za rok zrobię coś z sensem ... na dzień dzisiejszy te mi wystarczą.
..........................
Życzę miłego tygodnia całego ... dziękuję za odwiedziny i komentarze.
..........................

25 komentarzy:

  1. Lepsze i gorsze ? Dobre sobie !!! Ja tu widzę same super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, co do sztuki ! A pomysł na figurki, rewelacja ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!!! Figurki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałas nie robić??? Damurku to byłby błąd, bo sa śliczne wszystkie a mnie najbardziej sie podobają te z choinkami w nutki-są super, pomysł na figurki rewelacja, szkoda, ze nie jadalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, miło mi ... karteczki miały być zupełnie inne (zaopatrzyłam się nawet w profesjonalne papiery świąteczne) ale zrobiłam bardziej resztkowo-odpadkowe ... dobra, nie będę marudzić bo dla mnie już ich robienie to świetna zabawa.
    Na te figurki ,,wpadł,, mój syn - ja kupuję tylko gips (kupuję zawsze źle ... do tej pory nie pamiętam jaki to musi być, żeby ładnie wyszło).

    OdpowiedzUsuń
  6. Danuś! Te kartki są cudne!!! I nie narzekaj proszę:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Joaś, ja nie narzekam ... mnie po prostu od dziecka kodowano, że ,,inni robią lepiej,, a tego nie da się tak łatwo odkodować, to gdzieś tam się uczepiło i siedzi draństwo ... więc czasem wychodzi jakbym narzekała ale ja wcale nie narzekam.
    Zresztą - ja mam radość tworzenia a efekt końcowy mi się zazwyczaj ... nie podoba - to normalne ... u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są bardzo!!! Nie narzekać proszę i zaprogramować siebie na : "wszystko mi wychodzi!" :) Pozdrawiam !
    Jedno pytanie odnośnie techniki serwetkowej : czy bez kleju się to robi?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że zmieniłaś zamiar i karteczki jednak zrobiłaś. Są śliczne.
    Bardzo pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie od pewnego czasu jestem zaprogramowana na ,,a co tam ... wszystko mi wychodzi,,:)
    Klejem w przyklejaniu serwetki do kartonika jest folia spożywcza ... na filmiku jest to pokazane.

    Dziękuję za Wasze budujące komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pozytywne myślenie o sobie,daje szansę(!) na sukces. Z reguły tak mamy, że ludzi wokół potrafimy tłumaczyć, wybaczać niedoskonałości i błędy , a najbardziej surowi dla siebie samych pozostajemy... :)
    Dziękuję , wiesz nie dowierzam czasem oczom, wolę spytać praktyka... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu karteczki wspaniale! Chcialabym sie pochwalic taka produkcja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są! Bardzo ładnie sie prezentują;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu!!! Kartki są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje kartki są WSPANIAŁE! Bombkowe i z Gwiazdą Betlejemską wg mnie najlepsze - takie bardzo świąteczno-klimatyczne! A odlewy gipsowe też super :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam serdecznie ... karteczki miały być inne ... Martyna, ja chciałam zrobić takie jak Twoje ... może za rok mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności!!!! i te choinkowe i z gwiazdą betlejemską i z wieńcem, i wcale nie bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko jedyna!!!!!Danusiu ale to wszystko pieknie ci wyszlo!!!!KARTECZKI,odlewiki i inne innosci :)
    to ja jutro wyciagam foremki z kalendarzy adwentowych :D mam chyba z 4 czy 5 ;) i robimy z dziecmi :) ale mi narobilas chetki tylko czym ja pomaluje....hmmmm :)

    Co do tej techniki serwetkowej z folia to tez bede modzic ..... musze cos pokombinowac z dziecmi a ta jest akurat bardzo fajne :) Dziekuje za pomysl!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki Danusiu ! a szczególnie ta choinkowa Cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ u Ciebie wysyp karteczkowy:)))Wszystkie piękne i takie świąteczne...dobrze,ze je zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam całym serduszkiem ... te karteczki to taki zryw jednodniowy ..... materiałów mam na kilka takich zrywów ... może jeszcze zrobię jakąś świąteczną kartkę w tym roku ... .
    Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja bym nie wpadła na taki pomysł - małe odlewki - a tak ogólnie śliczne karteczki stworzyłaś :)
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne te Twoje karteczki, ja jeszcze nie zaczęłam produkcji, ale czuję się porządnie zmotywowana do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kartki są śliczne Danusiu!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...