Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 21 lutego 2010

Lutowy misz-masz 2 ...

,,Najsmutniejszą rzeczą na świecie jest zmarnowany talent,, ... coś w tym cytacie jest ........ jestem w nim też ja ..... no cóż ...... telle est la vie.
Mój kolejny wpis do albumu wędrującego ... tym razem to album Poppy. Bardzo intrygujący tytuł - ,,Gitara i pióro,, ... ciekawe czy wywiązałam się z zadania ... ciekawe czy wpis się spodoba ... kolor zieleni pomiędzy tymi dwoma - bardzo soczysty .... . Tak się złożyło, że nie miałam pomysłu na anioła .... miał być jeden anioł ... a tu aż trzy małe drewniane .... . Teraz jak patrze na to zdjęcie to .... to zmieniłabym co nieco. ,,Mądry Polak po szkodzie,,.

Zapisałam się do Wielkanocnej Wymianki, którą organizuje Enthia ... szczegóły Tutaj ... .

Piątek - Piwnica na Dachu - SZAFA - ,,Książka za książkę z szafy,, - jeśli masz stare książki, czasopisma którymi chciałbyś podzielić się z innymi przynieś je do Piwnicy na Dachu ... w zamian wybierz sobie książkę z ,,szafy,, ......... czemu nie, mam sporo książek, które mogą komuś się przydać ..... chętnie się podzielę ... jeżeli coś mnie zainteresuje to sobie pożyczę. Urszula zainteresowała się poezją ......

...... a ja fragmentem pewnej książki .... . W przyszłym miesiącu przyniosę więcej swoich książek ... tym razem przyniosłam tylko jedną - ,,Kamień i cierpienie,, - mam drugi egzemplarz w domu ... przeczytałam kilka razy ..... może przeczytam raz jeszcze .... .

Wyróżnienia, którymi zostałam obdarowana zebrałam ,,do kupy,, żeby się nie rozdrabniać ... wybaczcie ale ..... gdybym była systematyczna to by tak nie było ..... . Ostatnio obdarowały mnie super wyróżnieniami (już nie pytam za co i dlaczego) - CRANBERRY, Zula, Scrapkowa Maniaczka i Lubewa - jeszcze raz bardzo dziękuję .......... przekazuję je dalej ... bez uzasadnienia - tym razem ulubionym Wizażankowym Blogom (z boczku mojego bloga).

Trochę niewyraźny wiosenny hiacynt i uparta ale już powolutku wycofująca się zima ..... ciekawe jak długo będzie odchodzić ... .

Muzycznie odrobina mexykańskiego słoneczka SPEEDY GONZALES (Pat Boone)
...........................

6 komentarzy:

  1. mi by się taki wpis spodobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu przesyłam gorące pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wpis, aniołki urocze, drewno dodaje im rustykalnosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten wpis..dobra sprawa z tymi książkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis jest bardzo ładny.
    Hiacynty też mam... Taka mała radość w tej szarości. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...