Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 7 września 2011

Wsiąść do pociągu ...

Mam w sobie coś z Włóczykija ...... odkryłam to niedawno (ostatnio ciągle coś w sobie nowego odkrywam).
Lubię wsiąść do pociągu (ale nie byle jakiego) i jechać ... jechać .... jechać ............... .


Z dala od ciasnego miasta, z dala od tłoku, z dala od wszystkiego od czego chciałabym uciec ............ choć na chwilę mam dla siebie przestrzeń, wolność, niesamowite krajobrazy  ...........


Parę cech wspólnych z Włóczykijem mam:)

"Jest filozofem, lubi grać na harmonijce i palić fajkę, uwielbia dobrą kawę, jest osobą, która woli samotność niż przebywanie w gronie przyjaciół, ale mimo to jest przyjacielski, empatyczny i mądry. Lubi piesze wędrówki, nienawidzi wszelkich zakazów ...."

Fajki nie palę, nie gram na harmonijce ale reszta chyba pasuje:)

Ktoś mnie zapytał czy się nie boję sama podróżować, czy dam radę ...... 


Nie, nie boję się sama podróżować i daję sobie świetnie radę i w moim wieku wypada .... a dlaczego by nie:)


Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierają w moich ,,szaleństwach,, :)


Cieszę się, że mogłam na kilka dni wyjechać!
Teraz wracam do rzeczywistości.
Mam nadzieję, że znowu będzie okazja by wyruszyć w drogę ..... .


Żeby nie było tak miło, tak sielankowo ......


...... miałam jakiś czas temu okazję przekonać się o tym (wydarzenie na pewnym forum) .......
takie osoby nie są w kręgu moich zainteresowań:)

Dobranoc ..... 

13 komentarzy:

  1. Piękny post - tak trzymać Damurku

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, Tereniu! Chciałabym tak trzymać ale ... mam zbyt mało możliwości ... przynajmniej powspominam:) Ale z drugiej strony dlaczego nie częściej ... !
    Miłego dnia całego Tereniu ... dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie podróże to taki restart mózgu - od czasu do czasu niezbędny:)
    A od toksycznych ludzi trzymaj się z daleka, szkoda czasu, prądu i zdrowia:***
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to chyba z dziesięć lat temu jechałam pociągiem...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam podróżować
    ostatnio spędziłam 26 godzin w pociągu i już podróżować lubię nieco mniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulko, no właśnie, podróże od czasu do czasu są dla mnie niezbędne! Szkoda, że tak rzadko wyjeżdżam;(
    Kiedy nagle ludzie ujawniają swoje toksyczne JA odsuwam się po prostu ... szkoda dla nich czasu no i zdrowia!
    Miłego dnia ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reni, ja należę do piechoty ale takich odległości na nogach się nie da więc wybieram pociągi ... może na samolot się kiedyś skuszę ......
    Miłego dnia całego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Carrantuohill, 26h w pociągu!!!??? No nie wiem ... 1/4 z tego wiem, że dam radę przesiedzieć patrząc w okno ale ...... ale to zależy jaki cel podróży więc może więcej też dam radę!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno też miałam okazję korzystać z kolei - super jest sobie przypomnieć dawne czasy - Danusiu korzystaj z tej okazji ile się da - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię podróżować.lubie jechać długo pociągiem. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny życiowy post..Zdjęcia fantastyczne..Pociągiem nie mam przyjemności jeździć.Jedynie w tym roku z Władysławowa na Hel jechałam -w ogromnym tłoku..Ale było miło -dzieci miały wielką radość..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :-) Twoje wpisy działają na mnie nieodmiennie pozytywnie i antydepresyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hih, 26 godzin to niedługo będzie standardowy czas przejazdu na odcinku np. Gdańsk-Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...