Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 13 września 2011

Post scriptum do wcześniejszego

Kochani, mnie jest naprawdę miło jak wchodzicie poczytać te moje przemyślenia, rozważania czy nawet plecenie 3po3. Powiem więcej - cieszę się, że ktoś do mnie zagląda i nieważne jaką drogą trafia a drogi prowadzące na nasze blogi bywają czasem nawet śmieszne. Nie mam takich ciekawych jak Zim  statystyk ale też kilka godnych uwagi. 
I żeby nie było, że się wyśmiewam! 
Sama też trafiam na ciekawe blogi szukając zupełnie czegoś innego. Gdybym miała zrobić listę najciekawszych wpisów w google przez które do mnie zaglądnięto to na pierwszym miejscu jest ,,jink jank,, - ??? no bo ,,kompostownik na ziemi,, rozumiem - kiedyś o kompostowniku pisałam ... ,,osioł w bujakowie,, też mnie nie dziwi, wiadomo - o Bujakowie pisałam ale jakim cudem można trafić do mnie wpisując ,,jink jank,, nie wnikam:)

Mój poprzedni post był z humorem pisany (przyznaję, że była tam też odrobina ,,złośliwości,, - jeżeli w etykietach jest ,,Zgredek przemówił:),, to znaczy, że pisane lekko, przyjemnie, bez narzekania, bez biadolenia ale z małą dawką ironii, autoironii a jeżeli jest szczypta złośliwości to mam powody by była).
Nie biorę też odpowiedzialności za mylne zrozumienie czy nadinterpretację tego co napisałam. 
Piszę spontanicznie, piszę wtedy kiedy ,,mam taką potrzebę,, piszę jeżeli mnie coś zaciekawiło, piszę po prostu bo lubię i chcę pisać.
Gdybym miała się zastanawiać czy to co piszę kogoś może urazić, przykrość sprawić itd. to nie było by żadnej notki, zdjęcia, muzyki, moich prac na drugim blogu, nie było by ani jednego posta. 

Mnie zastanowiła czyjaś ,,analiza,, tego co napisałam pod Demotywatorem (kwiaty i zakrwawiona siekiera:)).
,,Czy na forum ktoś źle napisał o damurku,, ... nie, nikt źle o damurku nie napisał! Ktoś, kto nieładnie wyraża się o ludziach nie myślących ,,tak samo,,,  źle napisał o kimś innym a damurek się wkurzył no i damurkowi się oberwało ... damurkowi się oberwało bo damurek myśli samodzielnie i nie pozwala się pouczać przez osoby, które zjadły wszystkie rozumy:)
Szczegóły nieistotne. Powiem tylko, że tacy ludzie ,,nie są w kręgu moich zainteresowań,,


Jeszcze dodam coś co jest ważne - ,,twoi przyjaciele niekoniecznie muszą być moimi przyjaciółmi ... twoi wrogowie wcale nie muszą być moimi wrogami,, ....... wiem, że wiecie o co mi chodzi więc nie rozwijam:)


Miłego dnia całego Wszystkim życzę ....

2 komentarze:

  1. A wiesz, że mnie znajdują po ... rozpusta w sanatoriach? A ostatnio najczęściej po piramidzie masłowa;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Damurku, linkuj sobie do mnie ile chcesz i co chcesz :) To taka odpowiedź na Twój ostatni komentarz :)
    A że statystyki potrafią rozśmieszyć największego ponuraka, to wiadomo nie od dziś.
    A mnie póki co nic na Twoim blogu nie wkurzyło, więc nie musisz mnie przepraszać za nic :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...