Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

czwartek, 8 września 2011

Inwigilacja?:):):)

,,Live Traffic Feed,, dobry gadżecik .... poprawił mi dzisiaj humor! 
Coś mnie podkusiło by do niego zajrzeć (bardziej szczegółowo) więc weszłam i ............. i zbaraniałam!


Trochę niewyraźnie widać więc daję  namiary na to co mnie tak rozbawiło :)
Już kilka razy pisałam, że każdy mój wpis jest śledzony ale że aż tak!
To poszukiwanie dotyczy końcówki tego posta.
Ciekawe któż to ma tyle czasu na tak dogłębne poszukiwania (3 stronki przeleciałam wzrokiem ale nie znalazłam ,,czy na forum ktoś źle napisał o damurku,,) ..... mnie by się nie chciało:)
A może komuś to jest do czegoś potrzebne?
A może ktoś kwity na mnie zbiera?
A może ktoś po prostu o mnie książkę pisze?!
Ten ktoś z mojej miejscowości jest:)

Chyba każda z nas ma jakiegoś szpiega czy trolla za plecami ...... niestety.
Samo życie:)


-------------------
Kochani, ten post z humorem napisany ...... wiem, że śledzenie w sieci było jest i będzie - takie też są uroki internetu.

18 komentarzy:

  1. Haha, a ja według stat4u mam 72 wejścia z serwera rządowego, a ktoś wszedł raz do mnie z rządu USA :) Tak że śledzą nas, śledzą ;) Z kolei mój znajomy był szukany w taki sam sposób jak Ty, ale za pomocą określeń dotyczących ludzi "kochających inaczej". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daniusiu, jak to? Ja zupełnie nie mogę połapać się w gadżetach tych... W związku z tym, nie jestem nawet świadoma czy mnie ktoś śledzi czy nie?;)
    Ps. zaglądam do Ciebie regularnie, często nie pozostawiam komantarza, ale chętnie czytuję!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zim! Z serwera rządowego i rządu USA? No to Ty z górnej półki jesteś!
    Mnie ten ktoś nie szukał tylko przeszukiwał ... taka kontrola osobista przez sąsiada ileś tam przecznic dalej. A wystarczyło zgłosić się do źródełka czyli do mnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, normalne wchodzenie na blog i czytanie, oglądanie jest ... normalne (ja też wchodzę na blogi i czytam komentarzy nie pisząc) ale już doszukiwanie się czegoś na temat tego co w tamtym poście napisałam wcale takie normalne nie jest ... moje dziecko stwierdziło, że to jest ,,porąbane,,. No cóż, kto szuka ten znajdzie ... może.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danuś pierwsze słyszę o takim gadżecie, ale może dla tego że jak się tak nie zagłębiam w te wszystkie tajniki
    tylko po co komu takie szpiegowanie :(
    no cóż może sąsiad ma jakiś problem i boi się poradzić tzn poszukać rady , ale takich umysłów nikt nie jest w stanie pojąć

    pozdrawiam !!!
    ps. Twoich podglądaczy także ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita :) do głowy by mi nie przyszło ,żeby sprawdzić taki gadżet. Można się zdziwić ;)Teraz będę się zastanawiała.. zajrzeć... czy nie.
    Ja również wchodząc na blogi nie zawsze zostawiam komentarze, bo nie zawsze mam wenę na pisanie.
    A do Ciebie tu lubię zaglądać, ciekawie piszesz.
    Zim no no :)
    PS. Z Twojego posta... każdy ma jakiegoś trolla za plecami...oj taaak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, ja mam ten gadżet ale rzadko zaglądam kto i skąd do mnie wpada ..... dzisiaj mnie coś tam ,,przywołało,, więc weszłam i ubawiłam się tym co ktoś w google wstukał:) Do śledzenia mojej osoby przez pewne osoby jestem już przyzwyczajona ale .... .
    No cóż, tacy podglądacze byli, są i będą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Live Traffic Feed podaje zafałszowane dane. Tak więc nici z tego, że śledzi Was Pentagon :-DD

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi, Danusiu, możesz poczuć się jak gwiazda, ciągle ktoś śledzi podgląda, ciekawe czy zdjęcia robią z ukrycia, nic tylko sie usmiać, no bo faktycznie po co?, pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Adalira, miło mi, dziękuję ....
    Jak wcześniej napisałam ja ten gadżet mam ale rzadko go ,,otwieram,, a dzisiaj wlazłam.
    Jeżeli chodzi o trollowatych to wystarczająco się na innych blogach naczytałam jacy potrafią być złośliwi czy wręcz wredni dlatego mam wyłączoną opcję ,,anonim,,:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ata, mnie nie są potrzebne żadne dane z tego gadżetu i orientuję się, że dane są czasami zamotane:) A przez google to jesteśmy wszyscy ,,obserwowani,,.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa, kiedyś miałam swojego fana, który codziennie kilka razy do mnie wchodził ... stare dzieje. Zresztą już dawno przestałam na to zwracać uwagę.
    W tym przypadku o coś innego chodzi (jeżeli to jest to o czym myślę a nawet jeżeli nie to dość dziwne jest doszukiwanie się w googlach ,,czy na forum ktoś źle powiedział o damurku,,).
    A ty się Ewa nie śmiej bo są takie osoby i to nie jest wcale śmieszne. Po co? Ja wiem po co:) Płakać czy śmiać się? Wybieram śmiać się z tego!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze, ja to już od dawna przestałam poszukiwać, kto mnie śledzi i smaruje, ale jest taka osoba/y od początku, kiedy byłam jeszcze bardzo początkującą internautką. przyczepił się taki/aka i łazi za mną , namierza i złośliwości nie ma końca. część to tylko w tym specjalizuje się i ma się za kogoś lepszego od innych, psycholi nie brakuje , a poza tym ludzie jesteśmy do siebie podobni . nawet przy rejestracji trudno o wolny nick, to zaskoczenie na maksa i problemy podobne ,więc czasami ,to może być też przypadek. kiedy mieścina mała, to sąsiad sąsiada w necie szpieguje i dokucza. OLAĆ to wszystko i już, bo zwariować można .

    OdpowiedzUsuń
  14. a jest też tak, że możemy podejrzewać o złośliwości kogoś niewinnego i czepiamy się , a ten podejrzany myśli ....o co chodzi ? paranoja ! takie są uroki netu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Di, czytałam, czytałam u Ciebie o kimś kto za Tobą łazi:) Masz rację, olewać bo można zwariować.
    A ktoś, kto drąży głębiej niż powinien nie jest wcale taki niewinny ... do tego chorobliwie ciekawy:)
    Kolorowych snów ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... chyba sama u siebie też zajrzę. z czystej ludzkiej ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Danuśka bardzo serdecznie, pobuszowałam u Ciebie trochę i wiem ...co w trawie piszczy:)))) Kochanie powiem Ci, że ja często sobie przeglądam wchodzących gości i też mam wejścia z różnych stron, ale się wcale tym nie przejmuję....ludzie przez google szukają różnych informacji i mogą przez przypadek trafić na bloga. Gorzej kiedy ktoś wpisuje brednie, głupoty lub wręcz ubliża, to należy skasować i zapomnieć. Tak jak piszesz psycholi nie brakuje. Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze ... nie tylko sprawiają mi radość ale też są dla mnie bardzo ważne. Dziękuję, że komentujecie to co piszę:)
    Ja z mojej strony przepraszam, że tak sporadycznie coś u Was napiszę ..... czasem nie mam nic do powiedzenia a czasem nie wiem co napisać.
    Pozdrawiam Wszystkich do mnie zaglądających i komentarze piszących serdecznie i gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...