Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

poniedziałek, 26 października 2009

Szydełkowe korale ...

Przepraszam!!!
Zmiana korali w moim candy .... tamtych już nie ma - tak się złożyło .... byłam pewna, że mam jeszcze mleczne kuleczki (ciągle szukam) .... a znam dobrze powiedzenie, że ,,tylko głupcy mają niewzruszoną pewność,, ..... teraz mam przez tą pewność problem i ... wątpliwości dlatego szukam a jak znajdę to zrobię takie jakie zaproponowałam ..... a jeżeli nie znajdę tych mlecznych kuleczek to będą korale z przeźroczystych, płaskich kamyków szklanych ..... . Nawet nie przypuszczałam, że będzie tyle chętnych osób na moją skromną propozycję .... a teraz drobna zmiana nastąpiła ... mam nadzieję, że ta zmiana to drobiazg i ..... nikt nie ,,wyjdzie,, z tego powodu z kolejki.
Można się jeszcze ,,ustawiać,, do 30 października pod postem ,,Różowe Candy,,.
...........................................

10 komentarzy:

  1. obie pary korali są śliczne, na pewno podmianka nikogo nie zniechęci,a a wręcz przeciwnie - może zachęcić kolejne osoby :)
    cieszę się ,że jednak nie zrezygnowałaś z zapisywania tu swoich przemyśleń, nie warto przejmować się ludzką głupotą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Się zapisałam na to Twoje candy Danusiu, jakoś mi umknęło :( ale już jestem...
    Dla mnie te korale nawet ciekawsze:), choć i tamte były OK-i:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, ja też często jestem pewna, że coś gdzieś jest, a potem... grrr :D te też śliczne :) ja nie wiem, jak ty to robisz, ale twoje wytwory szydełkowe są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech prześliczne są... Ja tam nawet wolę te połówki od całych kuleczek, ale moje "klientki" rozkochane są właśnie w kulkach i skutecznie hamują mój entuzjazm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak często mam pewność. Już się nauczyłam i mówię częściej, że mam niepewność :-).
    To było na marginesie, a teraz konkret - te korale są rewelacyjne! I podobają mi się nawet bardziej niż poprzednie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. I jedne i drugie korale są piękne...ech! żeby tylko udało się wygrać ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bardzo chciałabym je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje" korale koloru koralowego" są tak rewelacyjne, ...że kolor jest obojętny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję, dziękuję .... a mlecznych kulek jeszcze nie znalazłam więc zostają te.
    ,,Szewc bez butów chodzi,, ... ja nie mam już żadnch ... wszystkie, które zrobiłam poszły w szeroki świat.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...