Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 31 października 2009

Wyniki losowania ....

Przepraszam, dopiero wróciłam .... losowanie miało być późnym wieczorem .... jest późną nocą .... chociaż ..... późna noc - pojęcie względne.
Wczoraj nacięłam ponad 60 paseczków .... podpisałam ponad 60 paseczków ..... poskładałam ponad 60 podpisanych paseczków ..... ależ ja się napracowałam ..... przed chwilą moja najmłodsza pociecha (w wieku poborowym) wylosowała w jedną sekundę jedną karteczkę ...... nie ma zdjęć .... jest tylko wynik losowania.
To wszystko ... (przepraszam - korale ciut inne) ... poleci do nowej właścicielki, którą została .....
................
Będzie jeszcze jedna malutka nagroda ... tradycyjnie za pierwszy komentarz ... a pierwszy komentarz napisała ... anya.es
Proszę o adresy .... po niedzieli postaram się wysłać te różowości.
................
I jeszcze jeden drobiazg poleci do ........... Rzeszowa ....
.................
Dziękuję Wam za udział w zabawie .... nie spodziewałam się aż tylu komentarzy pod moim ,,różowym postem,, ...... miło było odwiedzić nowe, ciekawe blogi .... miło poznać tyle Artystycznych Dusz ..... dziękuję.
....................
Muzycznie WINDĄ DO NIEBA (Dwa Plus Jeden)
...................

16 komentarzy:

  1. Pochlipałam troszkę, że mi sie nie poszczęściło...
    gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj! już wczoraj podziękowanie napisałam , ale wpisu "niet" , więc jeszcze raz - sredeczne dzięki Danusiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, wpadnij do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I do mnie zajrzyj ;) coś na Ciebie czeka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję szczęściarom - moja maszyna losująca to też maszyna pilnująca - towarzyszyła mi przy pisaniu tego posta:)

    Postaram się znowu znaleźć jakaś okazję do zorganizowania takiej zabawy.
    Pamiętajcie wtedy o mojej ,,tradycji,, - pierwszy komentarz też wygrywa jakiś drobiazg.

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było mnie przez 2 dni w domu, nie miałam dostępu do komputera... Teraz zaglądam i...oczom nie wierzę! To JA wygrałam!!! Ależ się cieszę!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściar... i pozdrowienia dla Danusi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja gratuluję wszystkim którzy wygrali! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęśliwcom!!!

    Damurku, dzięki za zabawę! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, chyba ciężko być pierwszą komentującą osobą, a widzę, że warto polować na damurkowe posty :)

    Gratuluję, przyglądając się z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygrana wylosowana już wysłana ... do Rzeszowa mały drobiazg już poleciał ... anya.es - proszę o odrobinę cierpliwości - jeszcze nie wysłałam ... małą przeszkodę mam do pokonania ... przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...