Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 26 listopada 2008

Blog Candy (fantastyczne cukiereczki)

Nic dodać nic ująć - fantastyczne cukiereczki. Uparta jestem - a może tym razem się uda????? Zresztą zobaczcie sami - wystarczy odwiedzić Craftowo.
Czy można zrobić coś nie mając tylu wspaniałości????? Kiedyś robiłam tylko z tego co mi wpadło w ręce - znaczy się z ciekawych ,,resztek,, lub tzw. ,,śmieci,, (to co wg. kogoś nadaje się do wyrzucenia ja jeszcze staram się wykorzystać). To się nazywa zrobić ,,coś z niczego,,. Jak zaczęłam kupować sobie ,,profesjonalne,, materiały (i narzędzia) to moje tworzenie się spowolniło. Trochę się boję ciąć drogie papiery (nawet te które dostałam w prezencie). Boję się, że zepsuję. Najlepiej jednak czuję się w resztkach. Powolutku zaczynam robić z tych lepszych materiałów a i tak łączę z moimi skarbami - przydasiami.
Wracam do tematu - można zrobić coś ładnego nie mając ,,profesjonalnych,, materiałów. Niech przykładem będą dwie karteczki zrobione właśnie z tego co pod ręką.
Do dyspozycji miałam starą torebkę- opakowanie na prezent oraz reklamę kropelek (wzięłam sobie w aptece bo miała ładne zawijaski no i karteczki twarde)

Do cieniowania brzegów użyłam pasteli (kupione za 2, 5 zł). Wystarczy potrzeć kciukiem o kredkę a potem ładnie rozprowadzić to na karteczce (doszłam już do wprawy). Tuszy ci u mnie brak więc sobie w ten sposób radzę.

Trzeba zamaskować zgięcie na papierze. W tym miejscu przykleiłam kawałek starej bawełnianej koronki. Do przyklejenia użyłam taśmy dwustronnej. Miałam w domu tylko wąziutką więc pomogłam sobie klejem Magic (świetny).

Staram się robić moje kartki czysto. Niestety nie jestem w stanie uniknąć krzywizn - jeżeli coś jest krzywo odrobinkę przyklejone to mam na swoje usprawiedliwienie mój ,,średni,, wiek - już nie ten wzrok, już nie te palce ...... ale czy mam z tego powodu zrezygnować z tego co lubię robić. Nie!!! Chyba moje kartki nie są takie złe? No właśnie, kartki - te są zrobione tylko z ,,resztkowych odpadków,,. ,,Resztkowo-odpadkowo,, to jest to co lubię. A lubię czemuś staremu, niepotrzebnemu ,,dać nowe życie,,. I to jest dla mnie fajne. Nie znaczy, że nie chcę nowych, ślicznych materiałów (takich jak w Blogu Candy np.). Przydałyby się też, oj przydały!!! Przepraszam za moje gadulstwo dzisiaj. Dziękuję za Wasze odwiedziny u Babci Damurek. Pozdrawiam i całuję.

15 komentarzy:

  1. KArteczki bardzo ładne!!!

    Szczególnie moje serce podbiła ta z kółkowym kwiatkiem, bomba normalnie!!!

    Podziwiam Twoją umiejętność wykorzystywania przydasi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa sztuka ,widzę żę w zbieractwie bijesz mnie na głowe.
    Zapraszam do zabawy na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. zajrzyj do mnie :) Mała niespodzianka dla Ciebie :)

    A na Twoim blogu jak zawsze same słodkości .. cudowne rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super ! bardzo mi sie podoba :)
    zajrzyj do mnie na bloga, mała sprawa do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, cudne!! koniczynka jest bajeczna!! :D

    zapraszam do mnie - zabawa czeka na Ciebie!!

    http://feme21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki!
    pozdziwiam umiejetnosc stworzenia czegos z niczego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu te kartki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle pieknie..u Ciebie chyba nic w domu sie nie marnuje..potrafisz wykorzystać każdy skrawek materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  9. HOLA....ME ENCANTAS, LAS TARJETAS, SON TODA UNA OBRA DE ARTE..¡¡¡HERMOSAS!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakoś dawno mnie u Ciebie nie było a tu tyle nowości. Rozwijasz się jak nie wiem. Twoje prace są cudowne. Póki co zapraszam do zabawy i wyznania 7 prawd o sobie- zobacz na moim blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Damurku w końcu Cię znalazłam, oglądałam i komentowałm twoje prace na Wizażu bod innym nikiem niż jestem teraz ale coś postanowiłam karteczka cudowna , jesteś strasznie kreatywna bo w końcu nie pozwalsz żeby coś się zmarnowało

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki piękne!!! Podziwiam pomysłowość! Zawijaski z apteki- super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spodziewałam się, że spodoba się Wam taka zwykła kartka z resztek (jakże ciekawych resztek).

    Dziękuję dziękuję!!!

    Pozdrawiam cieplutko
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna pracka i baaardzo pomysłowa:)).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...