Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 8 lipca 2009

Bieszczady .....

Czy można zakochać się od pierwszego spojrzenia?
Można.
W Bieszczadach na pewno można się zakochać.
Nie da się opisać, co dzieje się człowiekiem, który znajduje się Bieszczadach ........ Jeśli trąci Cię Anioł, wtedy tęsknisz i tęsknisz .......... . To Magiczne miejsce, to spokój ... spokój niepojęty dla duszy .............

8 komentarzy:

  1. oj można mozna sie zakochać w Bieszczadach

    OdpowiedzUsuń
  2. A Tobie Zosiu to zazdroszczę, masz do Bieszczad ,,o rzut beretem,,. Ja daleko, oj daleko.

    Jako małolata byłam 2x na ,,niższych terenach,, trzeba jednak pojechać dalej ... i dalej .... .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie kocham w Bieszczadach od 1974 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie mi narobiłaś smaczek i może na weekend wyskocze w biszczady chociaz na jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Ciebie Troll trącił

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię Trolle ...... a zwłaszcza jednego ........... Shreka oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że tylko Shreka

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy to ważne czy trąci Anioł czy Troll(a tak na marginesie, jak się zwał tak się zwał - wiemy o co chodzi) - trącenie, muśnięcie i ..... Bieszczady wryły się głeboko w serducho ..... nie ma na nie rady ..... Bieszczady to Bieszczady.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...