Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

wtorek, 7 lipca 2009

Szpatułkowce

Nie będę się zbytnio rozpisywać na temat szpatułkowców. Pierwsze COŚ TAKIEGO zobaczyłam u Małgosi. Oczywiście bawię się ze szpatułkami trochę inaczej, podejrzałam tylko pomysł. Zresztą Małgosia lepiej wytłumaczy co można zrobić z tymi patyczkami. No właśnie - kto nie ma szpatułek niech nie rozpacza - patyczki po lodach też się nadają. Wiem - to już nie to ale ....... .
A to moje wariacje na temat.

Ze szpatułek można zrobić naprawdę fajne drobiazgi. Chyba jeszcze się z nimi pobawię.

Dziękuję za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. Danuś boskie szpatułkowce:D Nio można z nimi się pobawić można:D

    A Ty się pochwal czpusiami:D

    Qrczę śliczotyyyyy...:):):)

    Fajnie móc zobaczyć Twoje pracki na żywo:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszły te zabawy ze szpatułkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuję Wam bardzo.

    Joasiu, kapelusikiem na pewno się pochwalę (kolejny może post, zobzczymy).
    Cieszę się, że Ci się czapusie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły :D Najbardziej podoba mi się drugi obrazek i kubeczek na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te szpatułkowe rzeczy. Chyba będę musiała spróbować coś szptułkowego stworzyć. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę odrobinę czasu, bo ostatnio mam go jak na lekarstwo :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne! Ale sówka mnie powaliła!

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE :) na prawdę, masz niesamowitą wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł!! superaste!!!!:)...ten msio na łace - no dech zapiera!!:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...