Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

środa, 8 lipca 2009

Bieszczady .....

Czy można zakochać się od pierwszego spojrzenia?
Można.
W Bieszczadach na pewno można się zakochać.
Nie da się opisać, co dzieje się człowiekiem, który znajduje się Bieszczadach ........ Jeśli trąci Cię Anioł, wtedy tęsknisz i tęsknisz .......... . To Magiczne miejsce, to spokój ... spokój niepojęty dla duszy .............

8 komentarzy:

  1. oj można mozna sie zakochać w Bieszczadach

    OdpowiedzUsuń
  2. A Tobie Zosiu to zazdroszczę, masz do Bieszczad ,,o rzut beretem,,. Ja daleko, oj daleko.

    Jako małolata byłam 2x na ,,niższych terenach,, trzeba jednak pojechać dalej ... i dalej .... .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie kocham w Bieszczadach od 1974 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie mi narobiłaś smaczek i może na weekend wyskocze w biszczady chociaz na jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Ciebie Troll trącił

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię Trolle ...... a zwłaszcza jednego ........... Shreka oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że tylko Shreka

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy to ważne czy trąci Anioł czy Troll(a tak na marginesie, jak się zwał tak się zwał - wiemy o co chodzi) - trącenie, muśnięcie i ..... Bieszczady wryły się głeboko w serducho ..... nie ma na nie rady ..... Bieszczady to Bieszczady.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...