Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

sobota, 9 lipca 2011

,,Zło i dobro,, ......


 Zło i dobro
Zło jest zazwyczaj głośne, zahamowań nie ma
tysiąc kłamstw oraz oszczerstw zna na każdy temat,
bez wyrzutów sumienia sięga po „nie swoje”,
czasami lubi ubrać niewinności stroje,
nie szanuje inności, gardzi słabym, chorym,
hoduje uprzedzenia i zemsty upiory,
w cudze garnki zagląda, bełta w nich i gmera,
jest tam, gdzie mieszka podłość oraz myśl nieszczera,
krzykiem żąda posłuchu, chce władzy i sławy,
uwielbia krzywdzić innych, ot tak, dla zabawy,
w sumie przynosi ludziom smutną beznadzieję,
lecz… na szczęście na świecie dobro też istnieje!
                                                       (Marcin Urban)

Często zło skierowane przeciw konkretnemu obiektowi nielubianemu trafia zupełnie gdzieś indziej i rodzi jeszcze większe zło ...... .
Biada tym, którzy do swoich dorosłych rozgrywek wykorzystują dzieci ........... .

******************
Wczoraj na koncercie byłam ... urodziny zespołu VOCCATA ...... 
Poezja! to co lubię .... więcej niż lubię! 
Zdjęcia na blogu ,,Moje SPOTKANIA ZE SZTUKĄ,,.

1 komentarz:

  1. tez bardzo lubie poezje spiewana,ukryte prawdy tak oczywiste po przykrywka cynizmu,zlo jest w kazdym z nas to tylko my sami decydujemy o tym czy pozwolimy mu sie rozwinac :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...