Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,, - tutaj przemyślenia i jakieś tam wydarzenia są usadowione ...... na tych czterech chmurkach poniżej zawarte konkretniejsze sprawki moje ......

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 2 sierpnia 2009

Wycieczka rowerowa i malwy ...

Dzisiaj Janka zaproponowała mały wypad rowerowy do sąsiedniej miejscowości. Gostyń się nazywa ta wieś (wieś, w której są dwa kościoły .... o trzecim nic nie wiem).
Przed jednym z domów zatrzymały nas przepiękne malwy. Mam w ogrodzie te kwiaty od lat (ostatnio same się rozsiewają). Te napotkane urzekły nas intensywnym a zarazem delikatnym różem - malw o takiej barwie niestety nie mam.

Wieś bardzo ładna ... tylko te słupy wysokiego napięcia (jako dziecko przechodziłam obok nich z zamkniętymi oczętami) i elektrownia w dali psują sielskie widoki.

A to już nie Gostyń .... a te góry w dali to nie góry ..... to zagospodarowana hałda.

Więcej zdjęć terenu nie robiłam. Pochłonęła mnie całkowicie ... szybka jazda ... dobra - szalona jazda rowerkiem .... aż wiatr w uszach świstał.

O dziwo, wcale mnie nie zmęczyła jazda pod górkę. Nasze miasto ma w nazwie Górne ..... więc trzeba było się przyłożyć żeby do domu wrócić.

Dokąd następny wypad?

A muzycznie dzisiaj ....... a może dwa utwory? Moje ulubione. Mam jeszcze spory zapas moich ulubionych utworów ....... starczy na duuuuuuuuużo postów.

NA STRUNACH SZYN (Katarzyna Groniec & Robert Janowski)

ŻEBY SIĘ SOBĄ ZAUROCZYĆ (Czerwony Tulipan)

11 komentarzy:

  1. Też lubię wycieczki rowerowe. Malwy rzeczywiście śliczne! Muzyczki niestety nie mogę posłuchać, bo głośniki czekają na wymianę :/
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne malwy, moje w ogrodku juz przekwityły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuś la malw nie lubię,bo któregoś lata Siostra nasiała pole i stwierdziła,że będziemy zbierać kwiaty-ususzymy je i sprzedamy i że będą z tego nie wiadomo jakie kokosy... Daj spokój ile było przy tym roboty!!! Przeszło się pole prawie całe... A na początku już były znowu kwiaty masakra!!! No i tych pszczół os trzmieli to było co niemiara! Zawsze jakieś użądlenie musiało być!!! Brrrrr dlatego malw nie lubię!!!

    Ale widoczki fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Joasiu masz problem - uraz malwowy. a to takie piękne kwiaty ... moje malwy w ogródku (kwiatów nie suszę) też przyciągają wszelkie żądlące - jak przyjemnie posiedzieć pod malwami i posłuchać tego brzęczenia albo z aparatem latać i ,,łapać,, co ciekawsze ... .
    Ja miałam uraz do maku (minęło) ale to już inna bajka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę takie malwy przy płocie! Cudne są :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie nie oddaje ich uroku.
    Niestety nie było jeszcze nasionek ... też bym te właśnie chciała do mojej skromnej malwowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwy kojarzą mi się z ciszą i spokojem wsi, z dala od miejskiego pośpiechu i hałasu...A Katarzynę Groniec uwielbiam - mój Nr 1 - Amsterdam. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malwy wspaniale - tez pamietam je jako kwiaty, ktore obowiazkowo rosly w ogrodzie u babci..... ech kiedy to bylo!
    A Tobie Damurku ten rowerek sluzy! Sylwetka osa!:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsi spokojna, wsi wesoła .... no i malwy przed chatami, malwy w ogródkach, malwy za płotem ..... malw u mojej babci nie pamiętam (za to inne kwiaty tak)ale je lubię ... bardzo.

    Rowerek służy - na mięśnie i siłę ... świetnie po takiej przejażdżce się czuję.
    Jaka osa - wybiedzony pędraczek prędzej ... .

    Pozdrawiam słonecznie.

    Zaraz poszukam i posłucham nr.1 (Amsterdam)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczwarko, Amsterdam w wykonaniu Katarzyny Groniec świetny ... ale nr.1 był jest i będzie Jacques Brel (belgijski bard, kompozytor, piosenkarz i aktor)..... a potem długo długo nic ... i inni wykonawcy tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  11. super widoczki i piekne zdjecia, jak zawsze u Ciebie :) chetnie wróciłabym chociaż na jeden dzien zeby pobyc na polskiej wsi :-/
    kurcze, zatęskniłam!
    malwy cudnie wyszły na zdjeciach. Wy, kobietki, również :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...