Mój jest ten kawałek podłogi nie mówcie mi więc co mam robić bo i tak po swojemu zrobię, na wyczucie, tak jak mi w duszy zagra, tak jak mi serce podpowie .....
Witam serdecznie i zapraszam do mojego przemyśleniowego Świata na moim i tylko moim ,,kawałku podłogi,,.

Nie biorę odpowiedzialności za mylne zrozumienie

czy nadinterpretację tego co autor(ja) miał na myśli.

niedziela, 16 sierpnia 2009

Jaśnie Pani Dołowatość

Jaśnie Pani Dołowatość dobija się do moich drzwi. Spokojnie - nie wejdzie ani drzwiami ani oknem. Nie wpuszczę .......... . Trochę ,,zatruwa,, mi swoją nachalnością ten piękny, świąteczny dzień ...... ale ...... Pan Dobry Humor jest ze mną, nigdy mnie nie opuszcza. Dlatego muzycznie smutnawo dzisiaj będzie ............. tylko na początku ........... optymizm górą.
Żeby nie było tak dołowato to Artur Andrus zaśpiewa ....... ZABIERZCIE MI GITARĘ ....
Wystarczy spotkać kogoś takiego na swojej drodze a od razu słoneczko jaśniej świeci. Wpadłam w zachwyt nad tym stworzonkiem . Ślicznotka. A to jej ,,spojrzenie,, ... .

Piękna jest ..... ciekawe ,,co z niej wyrośnie,, ..... na pewno cudowny motyl.
Miłego wieczoru ........... dobrej nocy ........... a jeżeli przyśni się Wam ta śliczna gąsieniczka to ja za to nie odpowiadam ............. . Do moich snów może wejść .......... mnie się podoba ..... i to bardzo.
................................
Już wiem co z GĄSIENICZKI wyrośnie ... chyba dobrze znalazłam ... (klik na gąsieniczkę - nowe zdjęcia i dorosły osobnik).

9 komentarzy:

  1. Pilnuj Daniusiu, żeby "Jaśnie Pani Dołowatość" przez duszę się nie dostała, bo w takim wypadku nie pozbędziesz jej łatwo... Ps. motyl będzie piękny na 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Anya, będę pilnować, tak blisko jej nie dopuszczę ... wiem jak trudno pozbyć się takiego intruza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego cudu natury dawno nie widziałam. Gąsieniczka tak brzydka ,że aż piękna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, że śliczna ... takie cuda natury mają w moim ogrodzie świetne warunki ... zresztą wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku Danusiu na pierwszy rzut oka myślałam, że to wąż brr... aż mnie ciary przeszły. Ja jakoś nie bardzo lubię takie stworzonka no ale jak będzie ślicznym motylkiem to od razu pokocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ale masz "gady" w ogrodzie ;) Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, jak ja uwielbiam robactwo :) i nie ma w tym ani kropli ironii!
    a u mnie jest kolczykowe candy, zapisujesz się?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Arizonko droga, ten ,,nibywąż,, będzie pięknym zmierzchnikiem (w Równoległym moim blogu znajdziesz jego zdjęcie - naprawdę piękny motyl).

    OdpowiedzUsuń
  9. Urszulko, dziękuję za wyróżnienie. Tych ,,gadów,, jest więcej ... dużo, dużo więcej.

    Enid, miło, że nie tylko ja lubię robale.
    Miałam wczoraj ochotę się zapisać ... tak jakoś wyszło ... zapiszę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...